Пам’ятка для батьків, діти яких відвідують заклади дошкільної
освіти під час карантину
Шановні батьки!
Прохання дотримуватись наступних правил:
1. Перш ніж привести дитину в заклад дошкільної освіти,
будь ласка, зверніть увагу на стан її здоров’я. За найменших підозр у дитини та
членів усієї родини захворювань (ГРВІ, нежить, підвищення температури тощо),
необхідно звернутися до сімейного лікаря та обов’язково попередити вихователя
чи медичного працівника закладу та прийняти міри самоізоляції.
2. Дотримуйтесь режиму роботи закладу: приводьте дитину до ЗДО своєчасно (до 9.00), зберігаючи дистанцію з працівниками
та іншими батьками 1,5 м, уникайте скупчення людей.
3. Ранковий прийом дітей здійснюється вихователями на
території ЗДО (на майданчиках кожної групи). Вранці та кожні чотири години
протягом дня дітям проводиться
температурний скринінг. Діти, з температурою тіла понад +37,2 ͦС та
з ознаками соматичних захворювань відсторонюються (за несприятливих
погодних умов приймання та/або передача дітей відбуватиметься в роздягальнях
груп).
4.Батьки, або особи, які їх замінюють, що супроводжують дитину на територію
закладу повинні бути в захисних масках (у тому числі саморобних), так, щоб були
покриті ніс та рот, відповідно до карантинних вимог. Необхідно надавати
вихователеві правдиву інформацію стосовно стану здоров’я
дитини та членів родини.
5. Вхід до будівлі дитячого садочка батькам, або особам, які їх замінюють
ЗАБОРОНЕНИЙ.
6. У зв’язку з правилами та умовами адаптивного карантину в
закладі проводиться
систематична дезінфекція обладнань та приміщень, а тому батькам слід надавати
медичному працівнику інформацію щодо можливих алергічних реакцій у дітей на
миючі, дезінфікуючі засоби та антисептики.
7. Забороняється приносити з дому іграшки, їжу, ґаджети та інший матеріал (олівці,
книги тощо) окрім особистих речей: одяг, змінне взуття, паперові серветки,
головний убір.
8. Надайте вихователеві свій достовірний мобільний номер телефону та інших
членів родини для зв’яку у разі виникнення непередбачуваної ситуації (погіршення
стану здоров’я дитини тощо).
9. З метою отримання оперативної інформації про зміни в організації роботи ЗДО (режим, освітній процес тощо) щоденно переглядайте сайт закладу (dnztism.blogspot.com), сторінку закладу у соціальній мережі Фейсбук (Тисменицький ЗДО «Сонечко»), сторінку вихователя Вашої групи в Viber, де буде розміщено відповідну інформацію
Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на засіданні у четвер 20.08.20р. розширила перелік міст і районів, які віднесено до "червоної" карантинної зони. Зокрема, до неї віднесено Тисменицький район Івано-Франківської області.
У звязку з цим дошкільний заклад призупиняє роботу з 24.08 по 04.09.2020року та переходить на дистанційну форму роботи.Просимо Вас дотримуватись протиепідемічних заходів та берегти здоров*я дітей та власне здоров*я.
Дошкільнята і комп’ютер. Добре чи погано?
Загроза
у підміні предметної (рольової) гри на комп’ютерну полягає у тому, що:
Негативна сторона:
Позитивна
сторона:
Поради
батькам
Критерії
вибору комп’ютерних програм
Про статеве виховання дошкільнят
У Базовому компоненті дошкільної освіти наголошується: “Формування базису особистісної культури неможливе без своєчасного становлення механізмів статевої диференціації та ідентифікації”. Йдеться про реалістичне, правдиве формування світогляду людини, сприйняття нею навколишнього світу, гармонійний розвиток, оптимістичне, позитивне ставлення до життя, до себе та інших людей. Не буде перебільшенням сказати, що доля дитини, її становлення багато в чому залежать від того, настільки тактовно й адекватно зуміють дорослі дати їй уявлення про статеві стосунки людей.
Як спілкуватися з дитиною
·
Спілкування на рівних. Рівень очей.
·
Попросити дитину вас чому-небудь навчити.
·
Запитувати в дітей поради.
·
Цікавитися планами дитини та їх враховувати.
·
Запитувати в дитини її річ і стукатися до неї в кімнату.
·
Просити допомоги в чому-небудь. Після цього не критикувати.
·
Давати посильні доручення-з відомим успіхом.
·
Схвалення взагалі (у цілому).
·
Підтримка у важкій ситуації (навести приклад із власного життя знайти три
позитивних моменти — оптимістичний погляд на життя).
·
Не сюсюкати з дитиною. Розмовляти як з дорослим.
·
Зустрічати як кращого друга і проводжати.
·
Якщо ви не праві, просіть вибачення.
·
Дозволяйте дитині виражати свої почуття і діліться своїми.
·
Дозволяйте робити дітям помилки і зустрічатися з їхніми наслідками
(негативний досвід — це теж досвід).
·
100 %-ва увага мінімум 15 хвилин щодня.
·
Концентруйте увагу не на помилці, а на тому, як вийти зі складної ситуації.
·
Тілесний контакт 2—3 рази на день мінімум.
·
Емоції виникають у процесі взаємодії з навколишнім світом. Необхідно
навчити дитину адекватно реагувати на певні ситуації та явища зовнішнього
середовища.
Не існує поганих і хороших емоцій і дорослий у взаємодії з дитиною повинен
постійно звертатись до доступних їй рівнів організації емоційної сфери.
Почуття дитини не можна оцінювати, не слід вимагати, щоб вона не переживала
те, що вона переживає.
Як правило, бурхливі афективні реакції — це результат
тривалого стримування емоцій.
Потрібно навчити дитину усвідомлювати свої почуття, емоції, виявляти їх у
культурних формах, спонукати до розмови про свої почуття.
·
Не слід вчити дитину пригнічувати власні емоції. Завдання дорослих полягає
в тому, щоб навчити правильно спрямовувати, виявляти свої почуття.
·
Не слід у процесі занять з «важкими» дітьми намагатися цілком ізолювати
дитину від негативних переживань. Це неможливо зробити в повсякденному житті, і
штучне створення «тепличних умов» тільки тимчасово вирішує проблему.
·
Треба враховувати не просто модальність емоцій (негативні чи позитивні), а
й їхню інтенсивність. Надлишок одноманітних емоцій спричиняє негативні явища.
·
Для профілактики емоційного напруження слід долучати дитину до різних видів
діяльності. Корисним для емоційного розслаблення є застосування гумору.
·
З метою ліквідації негативних емоцій потрібно спрямовувати їх у творче
русло: мистецтво, поезію, літературу, музику чи заняття танцями.
·
Ефективність навчання дитини володіти своїми емоційними станами значною
мірою залежить від особливостей її ставлення до себе. Завищена чи занижена
самооцінка суттєво погіршує самопочуття дитини, створює бар'єри для необхідних
змін. У таких випадках потрібно починати роботу з корекції ставлення до себе, своєї самооцінки.
Поради для батьків дітей, схильних до брехні
Якщо дитина обманює, додержуйтеся таких правил:
·
Частіше хваліть дитину, заохочуйте її за гарні вчинки;
· Якщо ви впевнені, що дитина обманює, постарайтеся викликати її на відвертість, з'ясувати причину неправди;
·
Знайшовши можливу причину неправди, постарайтеся делікатно усунути її так,
щоб розв'язати цю проблему;
·
Не карайте дитину, якщо вона сама зізнається в неправді, дасть оцінку
власному вчинку.
Підготувала вихователь-методист Стефінко Л. Д.

* * *
Немає коментарів:
Дописати коментар