Сторінка музкерівника

Картинки по запросу сторінка муз керівника днз


Поради батькам

-            1. Найперша порада: СПІВАЙТЕ!  Якщо ви соромитесь свого співу, робіть це коли ви наодинці з малюком (діти поблажливі й вдячні слухачі). Співайте немовляті з самого його народження.
-         2. Що співати? Краще – дитячі пісеньки, традиційний репертуар, якого дуже багато. Виберіть пісню, яка вам найбільше до вподоби і співайте її дитині на сон прийдешній. Робіть це хоча б раз на день.
-            3. Надавайте дитині змогу слухати досконалі за формою, доступні для розуміння сольні та хорові твори.
-    4. Підтримуйте бажання слухати музику, емоційно відгукуватися на неї, передавати свої враження.
-      5. Вправляйте дошкільників у визначенні жанру музичного твору, називанні інструмента, на якому його виконують.
-                6.  Використовуйте музику в аудіо та відео записах.
-         7. Навчайте дитину розрізняти «музику природи» - співи птахів, звуки різних комах, шелест листя дерев та хвиль води.
-              8.  Розвивайте вокальні дані дошкільника, його музичні та акторські здібності.
-       9.  Вправляйте дитину в умінні співати дзвінко, легко, правильно інтонуючи мелодію.
-            10. Залучайте дитину до спільних співів.
-              11.  Сприяйте виникненню бажання придумувати нескладні мелодії.





* * * *




Патріотичне виховання дошкільників на заняттях з музичного виховання
  Одним із майданчиків, на якому можна  виховати в дітей патріотизм та заглибити їх у дивовижно розмаїтий світ українства - є музичні заняття.                      
           Патріотизм - це не тільки парад вишиванок, рушників і спів народних пісень. Це і висока внутрішня культура, шанобливе ставлення до пам'яток історії, любов до Батьківщини, до ближнього, гідність, ввічливість, повага до свого минулого, чесність і  решта  рис, притаманних нашому  народу.
           Виховання патріотичних почуттів дошкільників на музичних заняттях   здійснюємо через такі форми взаємодії музичного керівника з дітьми як:               слухання високохудожніх зразків української класичної музики та бесіда з приводу прослуханого твору;
цікаві бесіди про відомих українських співаків, композиторів, їх творчий шлях; ознайомлення і зацікавлення дітей з українськими народними інструментами, грою на них;
 використання народних  ігор на святах, розвагах;
розгляд ілюстрацій народознавчого змісту та бесіда у поєднанні з музикою; вивчення елементів народного танцю;
 вивчення українських народних пісень та їх виконання .
 Найпоширенішою формою патріотичного виховання дошкільників у дитячому садку є проведення народних свят, розваг, вечорниць, інсценізацій українських народних казок, де використовуємо доступні дітям українські народні пісні,  коломийки;
 українські таночки: гопак, козачок, полька,  кривий танець;
гра на дитячих музичних інструментах: бубон, сопілка,  цимбали, трембіта, трикутник, маракаси, дзвіночок та інші.
 Виховання патріотизму, формування у дошкільників національної самосвідомості на заняттях з музичного виховання та у повсякденному житті стає сьогодні чи не одним з найголовніших завдань музичного керівника та кожної української родини.  
    Шановні батьки! Давайте разом вже з раннього віку виховувати у наших дітей  любов  до українського мистецтва, формувати у них морально-духовні цінності та бажання підтримувати, захищати і примножувати національні ідеї, звичаї й традиції українського народу.



* * * * 



Літо - радісна пора, любить літо дітвора!!!











* * * * 


Прощавайте малюки,

Наш садочок чарівний,

Ми ніколи не забудем

Наш садочок дорогий!!!

                              











* * * * 


Святкові дійства зустрічі весни в садочку «Сонечко»











* * * * 



   «Музика рідного дому,
Дай мені радості,
Клич мене знову… »

  Тиждень музики пройшов дуже плідно: ми слухали звуки природи, багато музикували, танцювали, грали на музичних інструментах, розвивали навики сольного співу та відчуття ритму.

 










Консультація для батьків
«Музика розвиває»

Про розвиток дитини засобами музики написано чимало наукових трактатів і методичних посібників. Практика використання музики у вихованні і розвитку здібностей малюка, його моральних, вольових якостей має багатовіковий досвід. Однак, сьогодні у багатьох батьків рано чи пізно виникає запитання, чи варто навчати дитину музики? У них не має сумнівів, коли йдеться про навчання предметів, передбачених школою. А до музики, як до навчального предмета, підхід принципово інший: чи варто марно витрачати сили і час дитини, якщо вона не буде спеціалізуватися в цій галузі? Що дає музика для пізнання, для реального життя?
Дискутувати з цього питання можна довго, але краще звернутися до фактів. Кожна дитина, ледве з’явившись на світ, має досить тонкий музичний слух і добре чуття ритму. Втім, ці здібності згасають за кілька років, якщо їх не розвивати.
Саме завдяки музичному слуху та чуттю ритму дитина сприймає розмову людей, виділяє при цьому окремі слова. Усього за кілька місяців малюк накопичує в пам’яті тисячі слів, які ритмічно, звуковисотно та інтонаційно організовані, звукові фрагменти. Певні їх композиції, на радість батькам, несподівано перетворюються на фрази, що їх зворушливо лепече малюк.
Дослідники відзначають тісний зв'язок лепету з ритмічними рухами: дитини ритмічно змахує руками, стрибає, постукує іграшкою, вигукує при цьому склади в ритмі рухів, але тільки-но рухи припиняються, вона замовкає. Чуття ритму, або ритмічна здатність, є в психологічному розвитку дитини новоутворенням універсального типу.
Щоб дитина розвивалася музикою, зовсім не обов’язково чекати вступу її до музичної школи або звертатися до фахівця. Прилучати малюка до музики, використовуючи її загально розвивальні можливості, може і людина без музичної освіти.
Дитина починає співати. Не хвилюйтеся, якщо цей момент буде дещо відстрочений. Не примушуйте дитину співати і водночас підтримайте її, коли вона сама почне співати, заохочуйте її.
ІМПРОВІЗАЦІЇ. Звичку до імпровізації доцільно виробляти змалечку. Придумуйте музичні фрази, музичні інтонації самі. Спробуйте проспівати те, що маєте сказати дітям. Похваліть дитину, яка відповість вам так само. Співайте на різні голоси, наслідуйте оперних співаків, наспівуйте колискові пісні, тощо. Через якийсь час дитина вибере те, що їй захочеться повторити за вами.
ДУЖЕ ВАЖЛИВО! Ніколи не кажіть дитині, що вона погано співає! Правильність відтворення музичних звуків тісно пов’язана з вірою в себе. Читайте і розігруйте казки за ролями. Хай дитина озвучує різних персонажів і голосом передає їхній характер.
Наукові дані й багатовіковий досвід засвідчують: любов до музики, прищеплена з дитинства, може стати міцною основою подальших досягнень та успіхів дитини. Раннє навчання музики відкриває широкий шлях до інтенсивного розвитку сенсорних здібностей, почуттєвого сприйняття, створює надійний фундамент для становлення і подальшого розвитку всіх пізнавальних процесів, гармонійного поєднання в них емоційного і раціонального, стане частиною духовного життя людини в майбутньому.






Немає коментарів:

Дописати коментар